Exercitii eficiente de comunicare pentru cupluri

Exercitii eficiente de comunicare pentru cupluri Exercitii eficiente de comunicare pentru cupluri
Exemplu: ești atât de prost. Nimeni altcineva nu te-ar suporta așa cum o fac eu. 

Disprețul poate merge în două direcții. Disprețul cronic poate distruge stima de sine a cuiva, iar individul se poate simți „bătut” de bătăușul său. Sau, ei ar putea încerca să „potrivite” hărțuirea și să devină ei înșiși la fel de combativi. Niciunul dintre aceste rezultate nu stimulează comunicarea sănătoasă.

Defensivitatea

Starea defensivă apare atunci când încerci să te protejezi atacând din neatenție pe altcineva. Este o strategie de coping bazată pe autoconservare. 

Exemplu: Nu este vina mea că avem probleme cu banii. Ne cheltuiți mereu banii!

Defensivitatea duce adesea la mai multă defensivă. Cealaltă persoană vrea să iși apere alegerile pentru că tu le aperi pe ale tale. În unele cazuri, poate duce și la retragerea lor totală. Ei știu că nu ești receptiv la feedback, așa că evită să fie sinceri cu tine.

CITESTE SI DESPRE: Cum sa faci un narcisist sa ii fie dor de tine si sa regrete ca te-a pierdut

Ziduri de piatră

Stonewalling are loc atunci când o persoană se oprește cu totul de la conversație. Această retragere are loc deoarece se simt copleșiți emoțional. Ei devin lipsiți de răspuns și pot fi pasiv-agresivi cu afirmații ca nimic nu este în neregulă, atunci când este clar că ceva este foarte greșit! 

Stonewalling-ul poate fi incredibil de frustrant pentru persoana care își propune să se conecteze. În loc să simtă că conversația este reciprocă și colaborativă, se simt excluși. 

citeste in continuare pe pagina urmatoare

Narcisism- Trimite unui prieten