3 moduri de a te proteja de răul Triadei întunecate

3 moduri de a te proteja de răul Triadei întunecate

Noi cercetări sugerează semnele revelatoare ale triadei întunecate.

Oamenii cu așa-numitele trăsături de „triada întunecată” (DT) trec prin viață încercând să-i înșele , să manipuleze și să-i păcălească pe alții să cadă pradă influenței lor, adesea pentru a obține beneficii financiare pentru ei înșiși. Definiți ca fiind înalți în trăsăturile de personalitate ale psihopatiei , machiavelismului (folosind pe alții pentru a-și promova scopurile) și narcisismului , acești indivizi DT vă pot costa durere, rău și chiar bani.

PUNCTE CHEIE

  • A ști cum să eviți oamenii cu trăsături de triada întunecată (DT) poate fi benefic.
  • Un nou studiu asupra trăsăturilor DT la oamenii de vânzări sugerează că machiavelianismul pare să conducă la un succes mai mare.
  • Găsirea oamenilor care au în suflet interesele noastre cele mai bune ne va conduce la rezultate mai împlinite în viață.

Un tip de individ DT a atras atenția unui grup de cercetători condus de Cinthia Satorino și colegii de la Universitatea din New Hampshire (2023) – și anume, oameni care vând asigurări. Deși majoritatea vânzătorilor de asigurări sunt cu siguranță persoane cinstite care încearcă să asorteze clienții cu polițele potrivite, această zonă a sectorului financiar ar părea să-i atragă pe cei mai puțin cinstiți care ademenesc clienții în angajamente costisitoare care au puțin potențial de a-i beneficia ( sau moștenitorii lor).

citeste si despre: Cum să identifici un empat întunecat 4 trăsături periculoase

 S-ar putea chiar să te sperii oarecum să începi să negociezi cu un agent de vânzări de asigurări doar pentru că există atât de multe povești despre oameni care cumpără mai mult decât au nevoie sau nu primesc plățile promise. Important, cercetarea vânzătorilor DT în jocul asigurărilor poate oferi lecții despre cum să prindă pe oricine a cărui personalitate se potrivește profilului DT.

Cum sunt relațiile cu oamenii din Triada Întunecată

Când trebuie să cumperi o asigurare, probabil că ești în căutarea lacune și tactici de vânzare care încearcă să te influențeze. Din nou, majoritatea agenților de asigurări nu au personalități DT, dar așa cum Satorino și colab. rețineți: „Vânzătorii au un scor mai mare la aceste trăsături decât toate celelalte profesii, cu excepția directorilor executivi, avocaților și celebrităților”.

 În ciuda valorilor globale de corectitudine și onestitate pe care organizațiile comerciale în rândul agenților de vânzări își propun să le promoveze, însăși natura afacerii ar părea să-i atragă pe cei care doresc să câștige bani, chiar dacă aceasta înseamnă să facă acest lucru într-un mod care să nu beneficieze clienții lor. .

Ca strategie pe termen lung, totuși, a fi o persoană DT nu se poate întoarce înapoi? Nu numai că clienții lor i-ar prinde în cele din urmă, dar și managerii lor. Întrebarea de cercetare pe care echipa UNH a decis să o abordeze a fost dacă cei cu DT vor arăta această traiectorie descendentă în cariera lor. Pentru a face acest lucru, cercetătorii trebuiau să înroleze un eșantion de angajați care să poată fi urmăriți în timp în ceea ce privește vânzările și evaluările personalului.

citeste in continuare pe pagina urmatoare