Atasamentul gelozia si cautarea excesiva de reasigurare

Atasamentul gelozia si cautarea excesiva de reasigurare Atasamentul gelozia si cautarea excesiva de reasigurare
Spread the love
  1. Obțineți o a doua opinie înainte de a acționa. Renunțați la un prieten sau terapeut de încredere înainte de a face acuzații inutile sau de a cere prea multă asigurare.
  2. Întârzie să faci declarații geloase sau să acționezi pe baza emoțiilor puternice în acest moment. Așteptați cel puțin 24 până la 48 de ore. Ar putea fi dureros, dar a lua o lovitură în relație nu este același lucru cu a lua un glonț.
  3. Aveți o conversație calmă, care nu este ca răspuns la o amenințare percepută. Spune-i partenerului tău ce ți-ai dori în relație și vezi dacă ți se poate alătura în acea viziune. Dacă îți spun că ceri prea mult sau vrei prea mult control, atunci s-ar putea să fie nevoie să te decizi să dai înapoi sau să ieși din relație.
  4. Opriți monitorizarea intenționată. Dacă ai un nivel ridicat de atașament anxios, radarul tău este atât de sensibil încât vei detecta întotdeauna o amenințare dacă te uiți suficient de atent. Acesta este un mod foarte dureros de a trăi.
  5. Amintește-ți ultima dată când nu ai fost într-o relație romantică. Poate că ai fost singur , dar probabil că radarul tău nu era online. Amintește-ți cum te-ai simțit. Aduceți acea senzație de calm înapoi în corp… și reveniți la linia de bază.
citeste si despre: Ce se intampla cand respingi un narcisist

Site-ul nostru folosește numai surse de înaltă calitate, inclusiv studii evaluate de cercetatori si experti in acest domeniu. Va indrumam sa cautati suport de la specialisti in cazul in care credeti ca aveti nevoie. Pentru a susține afirmatiile din articol mai jos aveti link-urile catre autorii de specialitate.